Provizorní akce 23. 3. 2014
Tohoto dne došlo k provizornímu setkání dvou členů klubu Pavéza ve složení DUPIa Blackwidoww. Jako nový uchazeč se dostavil na bitvy podívat Asgarok ( velmi ambiciozní hráč, který se jeví jako vítaná posila do našeho rozrůstajícího se týmu ). Jelikož se zbylý členové klubu nemohli dostavit, hrálo se u Blackwidowwa doma. V plánu byly dvě bitvy. Bohužel, kvůli poruše DUPIho auta se začalo o hodinu později a díky o dvě hodiny dřívějšímu příjezdu Blackwidowwových rodičů nebyla dohrána druhá bitva. Jeho rodiče se bohužel ukázali velmi netolerantní k tomuto koníčku a jednohlasně bylo odhlasováno, že u Blackwidowwa doma je k hraní nepřijatelné prostředí.
PRVNÍ HRA
DUPI rozpis armády:
Lord s nosiči, lepší save, 4+ ward save, velká zbraň, +1 odolnost, +1 život
Thane s BSB, štít, Stubborn do 12tipalců
Runesmith s runami
Inženýr s runami
3x gyrocopter
3x 11 válečníků, štíty, muzikant, veterán
25 válčníků, velká zbraň, plná CG
3x dělo s runami
1x varhanové dělo
11x hammerers, plná CG, +2 na dispel
Blackwidoww rozpis armády: Nikdy nedodal, tak co si vzpomínám:
4x balista
3x 5 lehká jízda
1x větší orel
2x blok pěchoty
1x blok jízdy
2x velký čaroděj
1x hrdina s BSB
1x hrdina na koniHrálo se dle pravidel ETC na 2400 bodů. V této bitvě DUPI nasadil do boje trpasličí trvdě obranou armádu. Blackwidoww nasadil armádu vznešených elfů, u které pojal taktéž obranou strategii. Díky tomu byla bitva rychlá a svižná. Trpaslíci celou dobu bránili roh bojiště a snažili se ustřelit hlavu každému elfovi, kterého zahlídli. Gyrokoptéry byly jediné, které se hýbaly a měly za úkol zpomalovat nepřítelův případný postup a držely v šachu nepřítelovu lehkou jízdu. Vznešený elfové se snažili trpaslíkům oplácet jejich střelbu doprovázenou jejich zákeřnou magií. A právě magie společně s kostkami rozhodli hru. Po pěti kolech vzájemných taktických a strategických pohybů připomínající šachy byly vzájemné škody bezvýznamné ( trpaslíci zničili elfí balistu, elfové nic ). V šestém kole proto přistoupil elfí nejvyšší mág a rozhodl se bitvu zvrátit na stranu elfů. Zakouzlil nezadržitelnou silou kometu, která dopadla do trpasličího stanoviště. Spáchala hrozivé škody za 631 bodů. Když elfí mág viděl jakou škodu napáchal v trpasličích řadách, nevydržel nával radosti, ztratil soustředění a expolodovala mu hlava. Díky tomu trpaslíci nasbírali celkově 521 bodů. Tudíž zasloužená remíza obou stran 10:10. Byl to opravdu rychlý a vtipný boj
DRUHÁ HRA
DUPI rozpis armády:
3x arachnarok ( 1x s velkým šamanem )
5x 6 pavoučích jezdců
2x 14 pavoučích jezdců
3x gobliní hrdina s gigantickým pavoukem ( generál, BSB, klasika ) ( 2x velké zbraně, 3x magická brnění )
Blackwidoww rozpis armády: Nikdy nedodal, tak co si vzpomínám:
3x 5 lehká jízda
1x blok jízdy silverhelms
1x blok jízdy dragon princů
1x ledový fénix
1x chariota
1x drak s hrdinou
3x jízdní hrdina
1x velký orelHrálo se dle pravidel ETC, takže vznešený elfové na 2400 bodů a goblini na 2500 bodů. DUPI přišel poprvé s gobliní útočnou armádou, kterou se rozhodl sestavit celojízdní a celopavoučí. Tato armáda není nijak silná ( chybí jí více větší síly a magie ), přesto dokáže při správném použití soupeře potrápit. Tady DUPI nasadil první variantu této armády, kterou v následujících bitvách dopiloval k větší účinnosti. Blackwidoww si tady pro změnu přišel poprvé vyskoušet útočné elfy, postavené na jízdě a letectvu. Obě armády se vyřítili přímo proti sobě. DUPI nastrčil postupujícím elfům do cesty pavoučí jezdce, kteří měli za úkol působit jako první sebevražedná vlna. Elfové s nadšením výzvu přijali a došlo k bojům. Na levém křídle se lehká pavoučí jízda držela a dokonce způsobovala elfům ztráty. Na pravém křídle elfové jednoznačně zvítězili. Proto na pravé křídlo udeřili připravený arachnaroci podpořený gobliní magií. Došlo ke krutým bojům, které bohužel nebyly dokončeny. Přijeli Blackwidowwovi rodiče a jeho drahá maminka se slovy „Ježiši, kdyby tady měl radši holky, ale on tu má tohle! A kluky!“ pustila psa velmi malého vzrůstu, ale velkého rychlostí mezi DUPIho figurky. Následovalo pár dalších podobných a velmi „nutných“ mouder pronášených nad našimi hlavami a taktéž pokračovalo řádění psa mezi modely. Nastal tedy pravý okamžik ukončit hru, prohlásit to za remízu a odejít dveřmi dříve, než by DUPI pomohl odejít oknem zmiňovanému psu a následně té moudré paní. Po pár nadávkách venku ( bez Blackwidowwa, který zůstal trpět doma ) bylo rozhodnuto, že akce to byla dobrá, ale už nikdy více na stejném místě.