Zabíječi z Karak Kadrinu
Zabíječi z Karak Kadrinu ( Slayers army )
Jedná se o speciální druh armády, tudíž její nasazení je na většině turnajů zakázáno. Je to hlavně díky Doomseekrům, kteří jsou vážně zabijáci a nic se jim nevyrovná. Někteří vtipálci potom hrály 10ti člennou jednotku slayerů a k tomu vždy 3x doomseekra. Díky tomu byly doomseekři uschováni před palbou a maximalizován jejich počet. Tím došly k nepřátelské armádě v takovém počtu, že za chvíli nebyla žádná nepřátelská armáda. A to bez použití jakékoliv strategie, takže tak vítězili i naprostí nováčci. Prostě fakt zabijáci
Ač to byl Sigmar, kdo sjednotil kmene lidí, nebyla by žádná Říše bez pomoci trpaslíků. Nejen že bojovali vedle Sigmara a jeho náčelníků v Průsmyku černého ohně, ale trpaslíci také naučili lidi tajemstvím zpracování kovů a později střelného prachu. Trpaslíci a lidé se svázali před dvěma a půl tisíci lety přísahou, že si přijdou na pomoc v dobách potřeby. Obě rasy při mnoha příležitostech naplnily tuto přísahu a moc staré trpaslické říše byla vážně potřeba během bouře chaosu.
Stejně jako krásné gromrilové brnění darované Barakem Křivochřtánem Valtenovi, slíbil trpaslický velekrál, že žádná hrozba se nedostane do Říše z východu. Na trpaslících z Karak Kadrinu bylo dostát tomuto slibu, když armáda Vardeka Croma postupovala k Vrcholnému průsmyku. Trpaslíci z Karak Kadrinu se nespokojili jen s obranou průsmyku proti hordě chaosu a rozhodli se pochodovat proti nepříteli, a zvláště pak jeden trpaslík byl dychtivý bojovat s nepřítelem v jeho vlastní zemi.
Král zabíječů
Příběh rodiny Železopěsťů je dlouhý a smutný. Před mnoha lety Ungrimův pětinásobný praděd, král Baragor, utrpěl velkou a hrozivou ztrátu, která ho donutila složit slib zabíječe. Co ho přivedlo k takovému náhlému a drastickému rozhodnutí není zapsáno v Knize nenávisti Karak Kadrinu ani v Zápiscích králů a dokonce ani v pevnostní Knize dnů. Obvykle se předpokládá, že to způsobilo úmrtí jeho dcery v pařátech velkého draka Skaladraka na její cestě ku svatbě se synem velekrále v Karaz-a-Karaku. Ať to bylo jakkoliv, Baragor se stal prvním králem zabíječem Karak Kadrinu.
Rozpolcen mezi své dva sliby, přísahu zabijáka hledat smrt a přísahu krále dohlížet a chránit svůj lid, nebyl Baragor schopen splnit řádně ani jeden. Nakonec převážil dobrý trpaslický smysl a on nalezl cestu ke splnění obou svých přísah. Založil Grimnirův chrám, Chrám zabijáků v Karak Kadrinu a s velkorysým darem kultu zavedl útočiště zabijáků z celé trpaslické říše. Brzo bylo Karak Kadrin uznáváno jako domov kultu zabijáků, dosud roztroušených do skupin či jednotlivců toulajících se po horách.
Ač Baragor nemohl naplnit svou vlastní přísahu, neboť ho jeho lid potřeboval, mohl pomoci udělat to ostatním, a tak obhájit svou čest a byl považován za moudrého a rozumného trpaslíka všemi, kterých se to týkalo. Baragor zemřel v závalu chodby hluboko pod Karak Kadrinem a jeho zabijácká přísaha dosud nebyla splněna. Jeho syn, Dargo, zdědil nejen království, ale také otcův slib a stal se druhým v rodu králů zabijáků. Jeho žijícím potomkem je Ungrim Železopěst, současný král zabijáků Karak Kadrinu.
Proti obludám
Po pět generací zabijácký králové z Karak Kadrinu zápasí s rozpornými přísahami, slibem zabijáka hledat smrt a slibem krále dohlížet a chránit svůj lid. Avšak syn Ungrima, Garagrim Železopěst, vymyslel, jak se tohoto břemene zbavit. Po poradě s nejstaršími a nejmoudřejšími trpaslíky pevnosti učinil Garagrim důležitý závěr. Pokud naplní slib zabijáka, který by na něj přešel po smrti jeho otce, pak nebudou mít další generace tento závazek. Bez královského slibu, který by jej udržel v klidu, Garagrim přijal život zabijáka a zanechal síň svého otce prázdnou vedle síní Grimnirovy svatyně.
Garagrim přijal prastarý titul Válečný pozůstalý, který byl kdysi používán bojovníky Nejvyššího krále. Je povinností Válečného pozůstalého jednat v boji v zájmu krále a přijmout královu čest za svou a naopak. Kam až sahá čest a tradice, Garagrimův zabijácký slib je stejný jako u jeho otce.
Nyní Garagrimovi zbylo jen hledat smrt v bitvě proti vhodnému nepříteli. S rozšiřováním Říše chaosu se na jih z Pustin chaosu a Trolí země stahují všechny druhy pokřivených, zmutovaných tvorů. Kislevem se nyní potulují obludné zubaté zrůdy, dvouhlaví draci, mohutní Shaggoti a další druhy obludných stvůr.
Zabijáci se po tisících shromáždili v Grimnirově svatyni a obvykle osamělí válečníci se spojili v příslibu opravdu slavné smrti proti obludným hordám ze severu. Když pochodovali na sever setkat se, se svým osudem, Garagrim pochodoval v čele a skandoval chválu Grimnirovi za tuto osudovou příležitost.
Král zabíječů jde do války
Ungrim nosí břemeno slibu svých předků. Jeho jméno, Ungrim, znamená vázán přísahou či porušitel přísahy, a připomínkou jeho dvojité povinnosti. Jako Baragor před ním, je obdařen trpaslickým citem, silnou paží a absolutní věrností trpaslickému druhu, kterému možná mohou porozumět jen trpasličtí králové. Je to velký válečník a je dokonce i velekrálem uznáván jako nejlepší žijící bojový vůdce a nejlepší z generálů. Byl to Ungrin Železopěst a trpaslíci z Karak Kadrinu, kteří konečně porazili a zajali orčího lorda Gnashraka v Bitvě u Strouhy zlomené nohy. Tím skončila Gnashrakova hrozba pro Karaz-a-Karak a nepochybně zachránila říši trpaslického velekrále a Ungrim získal nekonečnou vděčnost svého lidu. Velekrál, Thorgrim Záštinoš, věnoval Ungrimovi mocný klenot jako uznání za jeho skutky. Byl to dračí plášť vyrobený runotepcem Haganborem pro velekrále Finna Zatrpklého z kůže draka Fyrskara.
Ungrimovu hlavu zdobí koruna zabijáků. Je to masivní rohatá přilba se zlatou korunou, na jejímž vrcholu je velký světle oranžový hřeben připomínající vlasy zabijáků. Králův vous je také jasně oranžový, obarven podle tradic zabijáků, a je propleten zlatými kroužky a barevnými stuhami. Jeho vzhled je zcela královský i zabijácký. Je ozbrojen mohutnou obouruční sekerou neuvěřitelné velikosti popsanou mnoha mocnými runami. Je to Dargova sekera ukovaná z Baragorovy vlastní sekery a popsaná zabijáckou přísahou v trpaslickém jazyce Khazalidu.
Takoví byl trpaslík, který pochodoval k Vrcholnému průsmyku jako odpověď na výzvu Vardeka Croma. S mocí Karak Kadrinu v zádech Ungrim Železopěst čekal na svazích průsmyku a tíha činů jeho předků ležela těžce na jeho ramenech. Znovu bude na nejvyšší mez vyzkoušena moc Karak Kadrinu a znovu si byl jist, že nenalezne to, co chtěl.
HRDINOVÉ
Ungrim Železopěst ( Ironfist )
Zabíječský král Karak Kadrinu.
Ugrim Železopěst je zabíječský král a může být postavený v trpasličí armádě nebo v zabiječské armádě Karak Kadrinu.
Zabírá pozici Lorda a navíc také zabírá jednu pozici hrdiny. Musí být postavený přesně podle tohoto popisu a nesmí mít žádné další vybavení. Musí být v armádě jako generál.
Ungrim M3 WS7 BS4 S4 T5 W3(4) I5 A4 LD10
Stojí 465 bodů.
Zbraně a vybavení: Ungrim je vyzbrojený Dargovou sekerou, nosí dračí plášť přes Gromrilové brnění a nosí Zabíječskou korunu.
Dračí plášť: Dračí plášť nese Mistrovskou runu záště ( 4+ hod na záchranu ), Runu výhně ( odolný vůči ohnivým útokům ) a Runu štěstí ( jeden přehod za bitvu ).
Dargova sekera: Na ní je vyrytá Mistrovská runa úderu. Každý nepřítel zraněný Dargovou sekerou ( po hodech na brnění a záchranu atd. ), ztratí ne jedno ale D6 zranění. Navíc nese Runu odrážení což znamená, že jeden model v dotyku se základnou ( vybraný trpasličím hráčem ) ztratí jeden útok v boji zblízka. Tato runa nemá žádný účinek proti zvláštním útokům jako mají fanatici nočních goblinů, nebo Treemenova stromová rána.
Zabíječská koruna: nese Runu odvahy ( +1 k životům ) a Runu kamene ( zvyšuje hod na brnění na 3+ ).
Zabíječský král: Jako zabíječský král, je Ungrim vázaný zabijáckou přísahou. Využívá speciální pravidla pro zabíječe popsané v trpasličím armybooku, nenávidí zelené kůže a je nezlomný. Ostatní speciální pravidla pro zabíječe se nepoužívají.
Garagrim Železopěst ( Ironfist )
Válečný pozůstalý z Karak Kadrinu.
Garagrim Železopěst může být postaven v každé zabíječské armádě Karak Kadrinu a zabírá pozici Lorda. Musí být postavený přesně podle tohoto popisu a nesmí mít žádné další vybavení. Bude generálem, pokud jste také nepostavili Ungrima Ironfista. Může být také postavený normální trpasličí armádě, nesmí v ní být generálem.
Garagrim M3 WS6 BS3 S4 T5 W3 I3 A4(5) LD10
Stojí 305 bodů.
Zbraně a vybavení: Sekery z Kadrinu.
Zabíječské schopnosti: zabíječ bestií, smrtící úder, zabíječ upírů.
Zabíječ: Garagrim se řídí všemi pravidly pro zabíječe trpasličího armybooku.
Sekery z Kadrinu: Připoutané ke Garagrimovým zápěstím, nemůže je nikdy ztratit. Tyto sekery mu dal jeho otec ve chvíli kdy se stal plnoletým. Každá je popsána Runou zášti ( Jmenujte na začátku bitvy jednoho nepřátelského charaktera nebo monstrum – zapište si ho tajně na svůj armádní seznam. Majitel runy může přehazovat neúspěšné hody na zásah během boje zblízka s tímto nepřátelským modelem. ) a Mistrovskou runou Skalfa Černého kladiva ( Zbraň nesoucí tuto runu udeří přiměřenou silou založenou na odolnosti cíle tak, aby zranila cíl na 2+. Tato síla se také používá jako modifikátor hodu na brnění. ) . Můžete se rozhodnout, v případě že Garagrim charguje může raději zaútočit jako Doomseekers než normálním útokem ( včetně všech efektů z Runových seker a jeho zabijáckých schopností ).
V následujícím kole, může útočit pouze normálně, ale získává jeden útok navíc ze dvě sekery, jak je uvedeno v jeho profilu. Má normální útoky za účelem smrtící rány.
Válečný pozůstalý: Jako válečný pozůstalý, má Garagrim povinnost dohlížet na Grimnirův chrám, to mu umožňuje zpřístupnit chrámový sklad prastarých runových seker zanechaných zde jako hold zabíječi putujícími do Karak Kadrinu.
Zabíječ obrů v armádě vedené Garagrimem může dostat jednu runovou zbraň do hodnoty 25 bodů. Pravidlo pýchy stále platí i pro tyto zbraně.
Pamatujte si, že model s runovou sekerou ztratí normální výhody obouruční zbraně nebo další ruční zbraně.
Zabíječ démonů ( Daemon Slayer )
Zabíječ démonů M3 WS7 BS3 S4 T5 W3 I5 A4 LD10
Stojí 130 bodů
Vybavení:
Slayeří sekery.
Může mít magickou zbraň ( až za 100 bodů )
Vlastnosti: Zabíječ, nerozprášitelný, osamocený, slayeří sekery.
Samotář: Zabíječ démonů a zabíječ draků může bojovat sám nebo se připojit k jednotce zabíječů. Zabíječ démonů zabírá pozici lorda.
Zabíječ: Všichni zabíječi mají zvláštní schopnost, která je dělá zvlášť nebezpečnými zejména proti obzvlášť odolným protivníkům. Při hodech na zranění je síla zabíječů ( včetně dalších modifikátorů za zbraně, např. velká sekera ) navýšena tak aby byla stejná jako protivníkova odolnost a to až do maximální síly 6. Pokud je protivníkova odolnost menší než síla zabíječe ( včetně modifikátorů za zbraně ), nezíská zabíječ žádné navýšení síly. Například zabíječ ozbrojený velkou sekerou ( S5 ) bojuje s drakem ( T6 ): normálně by potřeboval hodit 5+ na zranění, ale díky jeho schopnosti zabíječe je jeho síla navýšena na 6 a proto zraňuje na 4+. Všimněte si že modifikátor pro hod na brnění je upraven podle navýšené síly, v tomto případě to je -3 za úder silou 6. Jestliže zabíječ bojuje s vyzáblým goblinem (T3), používá svou normální sílu 5 a proto zraní goblina na 2+, s upraveným hodem na brnění -2.
Sekera zabíječů: Zabíječi jsou zruční ve všech způsobech používání sekery a nesou si směs jednoručních a obouručních seker. Na začátku každého boje si jednotka zabíječů může vybrat jestli bude bojovat s dvěma sekerami ( bere se to jako dodatečná ruční zbraň ), nebo bude bojovat s jednou sekerou v obou rukách ( bere se to jako velká zbraň ). Jestliže zabíječ používá runovou sekeru, pak toto pravidlo přestává platit a zabíječ bojuje pouze s runovou sekerou jako jednoroční zbraní, jako velkou zbraň ji může použít pouze v případě že je na ni vepsána Kragg Grimova mistrovská runa.
Vybraný typ seker musí zabíječi používat až do skončení boje.
Nerozprášitelný: Nikdy neutíkají z boje, smrt je jejich odměnou. Všimněte si ale že zabíječi ještě nenávidí zelené kůže.
Zabíječ draků ( Dragon Slayer )
Zabíječ draků M3 WS6 BS3 S4 T5 W2 I4 A3 LD10
Stojí 65 bodů
Vybavení:
Zabíječské sekery.
Může mít magickou zbraň ( až za 75 bodů )
Vlastnosti: Zabíječ, nerozprášitelný, osamocený, zabíječské sekery.
Zabíječ draků zabírá pozici hrdiny.
Jeden zabíječ draků může být zdarma povýšen na válečnou standartu ( jako zabíječ je nezlomný ).
Válečná standarta může mít standartu libovolné hodnoty ( podívejte se do trpasličího armybooku ), ale jestliže má standartu nesmí mít runovou zbraň. Může mít zabíječské schopnosti jako normálně.
Zabíječská armáda muže obsahovat o jednoho hrdinu více než je normálně dovoleno.
ZÁKLADNÍ JEDNOTKY ( Core units )
Zabíječi trolů a obrů ( Troll slayers and Giant Slayers )
Zabíječ obrů ( Giant slayer ) M3 WS5 BS3 S4 T4 W1 I3 A2 LD10
Zabíječ trollů ( Troll slayer ) M3 WS4 BS3 S3 T4 W1 I2 A1 LD10
Stojí 11 bodů za model. Velikost jednotky 10-30.
Mají sekery zabijáků.
Vybavení:
Můžou každého zabíječe trollů změnit na veterána ( Giant slayer ) ( +15 bodů za každý model ), muzikanta ( +6 bodů ), standartu ( +12 bodů ).
Nerozbitní: Nikdy neutíkají z boje, smrt je jejich odměnou. Všimněte si ale že slayers ještě nenávidí zelené kůže.
Zabíječ: Všichni zabíječi mají zvláštní schopnost, která je dělá zvlášť nebezpečnými zejména proti obzvlášť odolným protivníkům. Při hodech na zranění je síla zabíječů (včetně dalších modifikátorů za zbraně, např. velká sekera) navýšena tak aby byla stejná jako protivníkova odolnost a to až do maximální síly 6. Pokud je protivníkova odolnost menší než síla zabíječe (včetně modifikátorů za zbraně), nezíská zabíječ žádné navýšení síly. Například zabíječ ozbrojený velkou sekerou (S5) bojuje s drakem (T6): normálně by potřeboval hodit 5+ na zranění, ale díky jeho schopnosti zabijáka je jeho síla navýšena na 6 a proto zraňuje na 4+. Všimněte si že modifikátor pro hod na brnění je upraven podle navýšené síly, v tomto případě to je -3 za úder silou 6. Jestliže zabíječ bojuje s vyzáblým goblinem (T3), používá svou normální sílu 5 a proto zraní goblina na 2+, s upraveným hodem na brnění -2.
Sekera zabíječů: Zabíječi jsou zruční ve všech způsobech používání sekery a nesou si směs jednoručních a obouručních seker. Na začátku každého boje si jednotka zabíječů může vybrat jestli bude bojovat s dvěma sekerami ( bere se to jako dodatečná ruční zbraň ), nebo bude bojovat s jednou sekerou v obou rukách ( bere se to jako velká zbraň ). Jestliže zabíječ používá runovou sekeru, pak toto pravidlo přestává platit a zabíječ bojuje pouze s runovou sekerou jako jednoroční zbraní, jako velkou zbraň ji může použít pouze v případě že je na ni vepsána Kragg Grimova mistrovská runa.
Vybraný typ seker musí zabíječi používat až do skončení boje.
Zabíječi Doomseekers
Doomseeker M3 WS5 BS1 S5 T4 W2 I2 A-Speciální LD10
Stojí 65 bodů za model.
Ne víc než polovina z vašich základních jednotek mohou být Doomseekers. Každá základní jednotka vám dovolí postavit 1 až 3 Doomseekers.Všichni Doomseekers ve vaší armádě budou umístění zároveň, stejně jako válečné stroje.
Velikost jednotky: 1
Vybavení: smrtící vířivé ostří
Speciální pravidla: Jednotlivý model, Nenávist na zelené kůže, Grimnirova ochrana, Smrtící vír, Nezlomný.
Jednotlivý model: Zabíječi Doomseekers jsou nezávislé modely, které se pohybují jako jednotlivé pěší charaktery, a při střelbě na ně se používají pravidla pro střelbu na charaktery ( schovají se poblíž 10+ regimentu ).
Poznamenejte si že nejsou charaktery v žádném jiném smyslu.
Nenávidí zelenokožce: Jako všichni trpaslíci, Doomsekers nenávidí orky a gobliny, přestože jsou normálně nezlomní a proto odolní vůči psychologii.
Nezlomní: Vázáni přísahou zabíječů, Doomseekers nikdy neustoupí z boje. Jsou nezlomní.
Smrtící vír: Dooseekers najedou nedbale do nepřítele se svými zbraněmi šíleně vířícími kolem jejich hlavy. Neútočí podle normálních pravidel boje zblízka. Místo toho před každým útokem provedou ( i v případě že je nepřítel nacharguje včetně nárazu vozu ) zásahy a další speciální útoky které vždy jdou první, všechny nepřátelské modely v kontaktu ( i částečným ) se základnou jednoho nebo více Doomseekers utrží automaticky zásah. Každý další nepřítel který se dotýká jednoho nebo více modelů který je v kontaktu ( i částečným ) se základnou Doomseker utrží zásah při hodu 4+. Hody na zranění se vyřeší jako obvykle. Ti co přežili mohou útočit na Doomseker jako normálně, až na to že jeho vířící ostří vždy mají za následek, že nepřítel má postih –1 při hodu na zásah.
Proti jednotkám sestávajících se z jediného modelu ( včetně jízdních monster a vozů ) způsobí Doomseeker automaticky D3 zásahů každé takové jednotce v kontaktu.
SPECIÁLNÍ JEDNOTKY ( Special units )
Grimnirovo bratrstvo ( Brotherhood of Grimnir )
Zabíječ obrů ( Giant slayer ) M3 WS5 BS3 S4 T4 W1 I3 A2 LD10
Grimnirovo bratrsto M3 WS4 BS3 S4 T4 W1 I3 A1 LD10
Stojí 14 bodů za model. Velikost jednotky 10-30.
Mají sekery zabijáků.
Vybavení:
Můžou každého z Grimnirova bratrstva změnit na veterána ( Giant slayer ) ( +13 bodů za každý model ), muzikanta ( +6 bodů ), standartu ( +12 bodů ).
Nerozbitní: Nikdy neutíkají z boje, smrt je jejich odměnou. Všimněte si ale že slayers ještě nenávidí zelené kůže.
Zabíječ: Všichni zabíječi mají zvláštní schopnost, která je dělá zvlášť nebezpečnými zejména proti obzvlášť odolným protivníkům. Při hodech na zranění je síla zabíječů (včetně dalších modifikátorů za zbraně, např. velká sekera) navýšena tak aby byla stejná jako protivníkova odolnost a to až do maximální síly 6. Pokud je protivníkova odolnost menší než síla zabíječe (včetně modifikátorů za zbraně), nezíská zabíječ žádné navýšení síly. Například zabíječ ozbrojený velkou sekerou (S5) bojuje s drakem (T6): normálně by potřeboval hodit 5+ na zranění, ale díky jeho schopnosti zabijáka je jeho síla navýšena na 6 a proto zraňuje na 4+. Všimněte si že modifikátor pro hod na brnění je upraven podle navýšené síly, v tomto případě to je -3 za úder silou 6. Jestliže zabíječ bojuje s vyzáblým goblinem (T3), používá svou normální sílu 5 a proto zraní goblina na 2+, s upraveným hodem na brnění -2.
Sekera zabíječů: Zabíječi jsou zruční ve všech způsobech používání sekery a nesou si směs jednoručních a obouručních seker. Na začátku každého boje si jednotka zabíječů může vybrat jestli bude bojovat s dvěma sekerami ( bere se to jako dodatečná ruční zbraň ), nebo bude bojovat s jednou sekerou v obou rukách ( bere se to jako velká zbraň ). Jestliže zabíječ používá runovou sekeru, pak toto pravidlo přestává platit a zabíječ bojuje pouze s runovou sekerou jako jednoroční zbraní, jako velkou zbraň ji může použít pouze v případě že je na ni vepsána Kragg Grimova mistrovská runa.
Vybraný typ seker musí zabíječi používat až do skončení boje.
Piráti zabíječi ( Slayers pirate ) a Long Drong
Long Drong plus devět pirátů zabíječů; včetně standarty a muzikanta, celkem stojí 195 bodů. To je minimální jednotka kterou můžeš najmout. Regiment může být rozšířen až na maximum 30 modelů za cenu 12 bodů za další model.
Long Drong M3 WS6 BS4 S4 T4 W2 I4 A3 LD10
Piráti zabíječi ( Slayer Pirate ) M3 WS4 BS3 S3 T4 W1 I3 A1 LD10Velikost jednotky: 10-30, včetně Dronga.
Vybavení: Mnoho pistolí. Mnoho a mnoho pistolí…Speciální pravidla:
Zabíječ: trpasličí armybook strana 7.
Ověnčení pistolemi: Všichni piráti, včetně Long Dronga získávají další útok protože bojují s pistolí v každé ruce.
Všechny jejich útoky jsou S4, s prorážením brnění.
Piráti nesou takové množství pistolí, že je nepotřebují nikdy nabíjet, a proto se bonus za útok pistolí počítá v každém kole boje.VZÁCNÉ JEDNOTKY ( Rare units )
Malakai Makaisson‘s Goblin-Hewer
Malakai je trpaslík s oholenou hlavou a obvyklým načerveno obarveným hřebenem, v krátkém koženém kabátci s ovčím límečkem, kožené čepici s dlouhými třepotajícími se chrániči uší a s výřezem pro svůj hřeben. Nosí sadu silných optických čoček s vyrytými nitkovými kříži, o kterých neústupně tvrdí, že jednoduše zlepšují jeho už tak perfektní zrak, než aby snad nahrazovaly nějaký nedostatek, kterým by snad mohl trpět.
Považuje se za nejlepšího inženýra který kdy vůbec žil, byl Malakai Makaison vyhnán z cechu inženýrů, po fiasku jeho první vzducholodě načež se stává zabijákem. Zkonstruoval Ducha Grungniho a je také zodpovědný za vynalezení mnoha jiných důvtipných zbraní a výzbrojí. Původně pochází z Dwimmerdim Vale, což je izolované místo velmi vysoko na severu, které je zodpovědné za jeho poněkud zvláštní přízvuk.
Jeho nejposlednější vynález je Goblin-hewer. Rychlopalbou vrhacích seker s fantastickým ničícím účinkem je Goblin-hewer dokonce schopný, prosekat se krupobitím ostří skrz nejpevnější překážku.
Malakai Makaissonś a Goblin-hewer smí být vzat armádou zabijáků jako vzácná volba. Také může být používán v trpasličí armádě nebo v armádě říše, v tom případě se počítá jako jeden hrdina a jedna vzácná jednotka.
Malakai M3 WS7 BS4 S4 T5 W3(4) I5 A4 LD10
Crewman M3 WS7 BS4 S4 T5 W3(4) I5 A4 LD10
Stojí 130 bodů. Může být použit jen jeden. Bere jeden slot vzácné jednotky a jeden slot hrdiny.
Jednotka: Skládá se z Malakai Makaisson´s, dvou členů posádky ( zabijáci ) a jednoho Goblin-hewer.
Vybavení: Posádka je vyzbrojena ruční zbraní a obouruční zbraní. Malakai je vyzbrojený obouruční zbraní a opakovací trpasličí puškou ( stejná jako normální trpasličí puška s vícenásobným výstřelem x3 ).
Zabiják: Malakai a jeho společníci jsou zabijáci a proto se řídí všemi normálními pravidly pro zabijáky. Poznamenejte si že v zabijácké armádě Goblin-hewer ignoruje pravidlo „Podívej Snorri trolové !“.
Inženýr: Třebaže je vážně nepříčetný a složil přísahu zabijáků, je Malakai dosud váženým odborníkem na střelný prach, mechaniku a konstrukce. Řídí se proto všemi pravidly pro normálního trpasličího inženýra. Ale stále je součástí posádky a proto musí zůstat u Goblin-hewer stejně jako ostatní členové posádky válečného stroje.
Goblin-hewer: Je považován za válečný stoj pro všechny účely. Při střelbě určete cílovou jednotku která je v dostřelu a je vidět. Házejte na zásah jako normálně ( pro použití BS Malakaie musí být naživu a nesmí střílet ze své opakovací pušky. ) Rotující ostří seker způsobí proměnné množství zásahů v závislosti na počtu řad v cílové jednotce. Hoďte D3 za každou řadu kterou cíl má, to určuje celkový počet hodů na zranění které bys měl provést. Jestliže Goblin-hewer střílí do boku jednotky, pak je počet modelů v nejširší řadě počítán jako počet řad k tomuto účelu.
Například, jednotka se čtyřmi řadami zasažená Goblin-hewer dostane 4D3 zásahů. Jestliže by měla šest modelů v řadě a byla zasažena z boku, dostane 6D3 zásahů. Zásahy jsou rozděleny jako u normální střelby. Jestliže střílí po samostatném modelu, po rojnici a nebo po dalším cíly který nepoužívá řady, způsobí mu D3 zásahů.
Goblin-hewer je ovlivněn ztrátou posádky stejně jako Bolt Thrower.
Goblin-hewer: maximální dostřel: 48“, síla: 4, modifikátor hodu na brnění: –2, pohyb: jako posádka, odolnost: 7, životy: 3
Speciální pravidla zabíječské armády
„Podívej Snorri, Trolové!“: Ve chvíli kdy jsou obklopeni svými druhy, zabijáci zjišťují že se těžko vzdoruje touze srazit se s nepřítelem jak nejdřív to jen jde.
Po ukončení rozestavení armád, před prvním hracím kolem, se zabijácká armáda pohne vpřed. Každá jednotka a každý charakter se pohybuje přímo vpřed o 2D6“. Jednotky mohou udělat pouze jedno zatočení během tohoto pohybu, a to jen jestliže je nutné vyhnout se terénu nebo jiné jednotce. Tento zvláštní pohyb ignoruje postihy za terén (kromě neprůchodného terénu).
Navíc, zabijácký hráč může házet další D6 kostkou pro určení kdo začíná v prvním kole, nejnižší hod se ruší.
Slavná smrt: zabijácká armáda je hnána nadějí na vlastní smrt, rozhodnutá bojovat s největšími a nejtužšími nepřáteli kteří se jí můžou postavit. Není to žádná potupa padnout proti takovému to nepříteli, a ve skutečnosti tato smrt povzbudí zbytek armády.
Poznamenejte si počet modelů zabitých v boji zblízka s nepřáteli se silou nebo odolností 5 a více ( před modifikacemi ). Každý zabiják zabitý takovým to důstojným nepřítelem přidává 10 vítězných bodů k výsledku zabijácké armády.
Toto pravidlo zahrnuje nárazové zásahy od vozů nebo nestvůr s podobnými útoky, ale ne posádku nebo jezdce na vozech nebo nestvůrách, jestliže oni sami nemají sílu nebo odolnost 5 a více.
Rozptylovací kostky: Ještě více než ostatní trpaslíci, zabijáci rozhodně odmítají povolit před nedomyšlenou magií používanou ostatními národy, a často pouhá síla jejich vůle překazí kouzlo na ně seslané.
Stejně jako trpasličí armáda, tak i zabijácká armáda generuje čtyři rozptylovací kostky v protivníkově kouzelné fázi. Navíc oni generují další rozptylovací kostku navíc za každých 1,000 hraných bodů ( takže +1 kostka za 1,000 bodů, +2 kostky za 2,000 bodů a tak dále ).
První mezi zabijáky: Jeden charakter v armádě musí být jmenován generálem, přesto že zabijácký charakterové nemohou být generálem v normální trpasličí armádě. Musí to být zabiják démonů jestliže máte v armádě pouze jeden charakter. Jako generál má ve hře minimální účinek, protože zabijáci mají všichni stejný Leadership, ale někdy je dobře vědět na koho chargovat ( nepřítel získá dodatečné vítězné body za zabití tohoto charakteru ).
Zabíječské schopnosti
Zabijácký hrdina muže mít jednu z následujících zabijáckých schopností, zatímco zabijácký lord může dostat až dvě zabijácké schopnosti. Ty se přidávají k bodům na vytvoření runové zbraně.
Grimnirova ochrana
Někteří zabijáci jsou pokryti ochranným tetováním které je neustále ochraňuje před nepřátelskou magií. Získávají magický odpor (1), který může být použitý na každé kouzlo působící do 6“ od mága nebo do 6“ od cíle.
Zabijácký charakter může dostat Grimnirovu ochranu za 30 pts ( ty jdou mimo body na vytvoření run ).
Mistrovská runa Grimnira
Magická standarta……………………..50 bodů
Vykována pouze runovými kováři Karak Kadrinu, Runa Grimnira představuje jakousi samotnou podstatu trpaslíků která je tak silná že může odklonit šípy a dokonce dělové koule! Každá přátelská jednotka v dosahu 12“ od standarty získá 5+ k hodu na záchranu proti každému útoku z dálky.
Smrtící rána ( Deathblow )………………20 bodů
Jestli že je zabiják zabitý v boji zblízka, okamžitě provede všechny své útoky předtím než bude odstraněn jako mrtvý ( dokonce i když už toto kolo útočil ).
Smrtelný úder ( Killing Blow )……………25 bodů
Zabiják má schopnost smrtelného úderu.
Zabiječ bestií ( Beast Slayer )………………25 bodů
Každé zranění způsobené zabijákem se počítá dvakrát do výsledku boje ( vyřazují se zranění z masakru při souboji ).
Zabiječ upírů ( Vampire Slayer )…………..45 bodů
Proti nepřátelům s odolností 5 nebo vyšší, se každé nezachráněné zranění způsobené zabijákem stává D6 zraněními.
Zabiječ skavenů ( Skaven Slayer ): Dragonslayer………60 bodů
Daemonslayer………80 bodů
Počet útoků zabijáka se násobí počtem nepřátelských modelů v doteku se základnou až na maximum 10 ( tento počet nesmí být navýšen o další útoky za další ruční zbraň, runy atd ). Tato schopnost nemá žádný účinek jestliže je zabiják zapojen do souboje.
Modely maloval Vrinkl, Barevné schéma navrhl Dupi, Fotila Lucie. Text z Anglického originálu Games Workshopu přeložil Horned Rat´s a Dupi.